2 Aralık 2012 Pazar

2600k ve 1090t test sonuçları


Elimdeki anakart ve işlemciyi  takasladım.Ürünler yollamadan önce bir kaç teste tabi tuttum.Gelen anakart ve işlemciyle aralarındaki farkı görmek için böyle bir işe kalkıştım ve sizlerle paylaşmak istedim.Suanki sistemi asagıda belirttim.Bir kaç gün sonrada gelen parçalarla arasındaki farka bakıcaz.AMD sistemimde geldi.Bir kaç test şimdiden ettim.Aradaki farkları size bırakıyorum.Anakart ve işlemciden başka değişiklik yoktur.



ANAKART
Asus Crosshair V Formula

İŞLEMCİ
AMD PHONEM II X6 1090T

Aşağıdaki sistemden sadece anakart ve işelmci farkı vardır.

İNTEL                                                                                                                                                

ANAKART                                                                                                                                                                        
asus maximus gene-z gen3 z68                                                                                                                                                        

İŞLEMCİ                                                                                                                                                                                        
i7 2600k (4.5 ghz kullanılmıştır)

BUNDAN SONRAKİ PARÇALAR AYNIDIR.
                                                                                                                                                    
EKRAN KARTI
asus 6950 direct cu 2gb ( 885 1300 de test edilmiştir)

RAM
gskill 2*4Gb 1600mhz

SSD
corsair force gt 120gb

CPU SOĞUTUCU
noctua nh-u12p se2

PSU
raidmax rx-850AE

KASA
SHARKOON

MONİTÖR
T240 1920*1200[/size]


3DMARK VANTAGE

İNTEL SİSSTEM


AMD SİSTEM

3DMARK 11



CİNEBENCH


OYUN TESTLERİ

BF3 ULTRA AA AÇIK 1920*1200








DİRT 3 FULL 1920*1200





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder