2 Aralık 2012 Pazar

HP 6-1002ET SLEEKBOOK KULLANICI YORUMLARI


3 gün önce aldığım hp ultrabook u tanıtmak ve kısaca özetlemek istiyorum.Notebook almaya gitmiştim ki! ultrabook ları görünce ikisinin arasında kaldım.Bütün notebookların özelliklerini kontrol ederek bütün standı gezdim.Orta seviye bir cihaz almak dı hedefim.Giderken de hp ye ön yargılı gitmiştim hp marka almam derdim:D fakat hp yi seçtim.Ürünün hem ekranın büyük olması 15,6'' ve harici ekran kartının bulunması 7670m 2gb ürünü seçmemin nedeni oldu.


Sistem özellikleri

İşletim Sistemi
Windows® 7 Home Premium 64

İşlemci
Intel® Core™ i5-3317U (1,7 GHz, 3 MB L3 önbellek)

Yonga kümesi
Intel HM77 Express

Bellek

8 GB DDR3(2 x 4 GB)

Depolama

Dahili sürücü
500 GB SATA (5400 rpm)

Ekran ve grafikler

Ekran
39,6 cm (15,6") HD BrightView LED Arkadan Aydınlatmalı (1366x768)
Grafik
AMD Radeon HD 7670M (2 GB DDR3 ayrılmış)
Genişletme Özellikleri

Bağlantı Noktaları

1 HDMI
1 kulaklık çıkışı
1 mikrofon girişi
1 USB 2.0
2 USB 3.0
1 RJ45
Çoklu Ortam ve Girdi Aygıtları

Web kamerası

Tümleşik çift dizi dijital mikrofonlu HP TrueVision Web Kamerası
Ses özellikleri
2 hoparlör ve HP Triple Bass Reflex Subwoofer özelliği içeren Beats Audio™
Girdi aygıtları

İşaret aygıtı

Açma/kapatma düğmeli ve çoklu dokunma hareketleri destekli HP Imagepad
İletişim

Ağ arabirimi

Tümleşik 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN
Kablosuz
Widi içeren Intel 802.11 b/g/n
Bluetooth

Güç ve çalışma gereksinimleri

Güç kaynağı türü
65W AC güç adaptörü
Pil türü
4 hücreli Lityum İyon polimer
Enerji verimliliği
ENERGY STAR® belgeli
EPEAT® Silver
Boyutlar ve ağırlık

Boyutlar (G x D x Y)

37,4x25,28x1,98 cm
(Boyutlar konfigürasyona göre değişiklik gösterir )
Ağırlık
2,15 kg'dan başlayan ağırlık
(Ağırlık yapılandırmaya bağlı olarak değişir )




Benim aldığım modelin genel özellikleri bunlar.Cihaz bir ultrabook a göre büyük bence fakat ekranın büyük olmasını istemiştim ve ultabook ların en büyük ekranı olan bu modeldi.

Benim çektiğim resimler



Ekran görüntüleri (resimler gündüz çekildi)



windows 7 aldığı puanlama



CPU-Z VE GPU-Z



ARTILARI
+EKRANIN 15.6'' OLMASI(Ekran görüntüsü güzel açıya göre görüntü kaybı az)
+HARİCİ EKRAN KARTI 7670M 2GB(oyunlarda daha denemedim fakat yorumlara göre orta seviye bir ekran kartı)
+BEATSAUDİO (2+1 )SES ÖZELLİĞİ(Ses çok iyi bu inceliğe göre)
+8 GB RAM(işlemcinin gücüne göre fazlasıyla yeterli)
+LED AYDINLATMALI KLAVYE(Bence çok güzel bir özellik)

EKSİLERİ
-SİYAH KASADA PARMAK İZİ BELLİ OLUYOR.
-ULTRABOOK LARA GÖRE İRİ VE AĞIR OLMASI[/b]

ISINMA HAKKINDA SORULARI OLAN ARKADAŞLAR İÇİNDE KLAVYE NİN OLDUĞU ÜST BÖLGEDE ISINAN BÖLGE YOK.SADECE ARKA TARAFIN HAVALANDIRMA YERİNDE ISINMA VAR.İÇERDEKİ SICAK HAVA FAN YARDIMI İLE DIŞARI ATILIYOR.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder